Rezervácia
Informácie pre našich zákazníkov:
-naša spoločnosť nemá vytvorený kódex správania;
-v
prípade podania Vášho návrhu, pripomienky, sťažnosti alebo podnetu sa budeme
týmito
bezodkladne zaoberať s prihliadnutím na ich
závažnosť a urgentnosť, a po odbornom
preskúmaní a
posúdení Vám zašleme informáciu o výsledku. Na komunikáciu s nami môžete
využiť e-mailový formulár, alebo inú formu uvedenú v kontaktoch.
-máte povinnosť uhradiť našej spoločnosti cenu za skutočne poskytnuté plnenie,
ak odstúpite od
zmluvy o službách po tom, čo ste udelili
predávajúcemu výslovný súhlas,
-Alternatívne
riešenie sporov:
podľa zákona č. 391/2015 Z.z. o
alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení
niektorých zákonov je cieľom dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi
stranami sporu.
Stranami sporu sú spotrebiteľ, ktorý podal
návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu, a
predávajúci, proti ktorému návrh smeruje. Orgánmi alternatívneho riešenia sporov
sú:
- Slovenská obchodná
inšpekcia;
-Úrad pre reguláciu
sieťových odvetí;
-Úrad pre
reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb.
Zoznam subjektov
alternatívneho riešenia sporov nájdete na stránke Ministerstva hospodárstva SR –
www.mhsr.sk
Platforma na podávanie alternatívneho riešenia sporov, prostredníctvom ktorej
môže spotrebiteľ podať
návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu:
http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Kupujúci môže využiť na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu tiež
platformu pre riešenie
sporov on-line, ktorá je dostupná na stránkach:
http://ec.europa.eu/odr
Poučenie zákazníka o nemožnosti odstúpiť od zmluvy,
predmetom ktorej je:
- poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie
začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ
vyhlásil, že bol
riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od
zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby;
- predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na
finančnom trhu, ktorý
predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť
počas plynutia lehoty na odstúpenie od
zmluvy,
- poskytnutie ubytovacích
služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov,
poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s
činnosťami v rámci voľného
času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje
poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v
dohodnutej lehote;
Ak sa
má na základe zmluvy o službách začať poskytovanie služby pred uplynutím lehoty
na
odstúpenie od zmluvy alebo ak zákazník o poskytovanie služby pred
uplynutím lehoty na odstúpenie
od zmluvy požiada, uvádzame týmto zákonnú
povinnosť a:
- poučujeme spotrebiteľa o tom, že udelením súhlasu so začatím
poskytovania služby pred uplynutím
lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca po
úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od zmluvy, a
- vyžadujeme od
spotrebiteľa výslovný súhlas so začatím poskytovania služby pred uplynutím
lehoty
na odstúpenie od zmluvy a vyhlásenie o tom, že spotrebiteľ bol riadne
poučený.
Dôsledky odstúpenia od zmluvy:
Ak ste požiadali o začatie poskytovania služieb počas lehoty na odstúpenie od
zmluvy, máte povinnosť
uhradiť cenu za skutočne poskytnuté plnenia do dňa,
kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť
od tejto zmluvy.
Postupy uplatňovania a vybavovania reklamácií a
poučenie o zodpovednosti predávajúceho
za vady tovaru alebo služby
podľa všeobecného predpisu:
Naša spoločnosť zodpovedá za vady
poskytovaných služieb podľa § 622 a § 623 Občianskeho
zákonníka (č. 40/1964
Zb.) v platnom znení.
Reklamáciu vady poskytovaných služieb je zákazník
povinný uplatniť ihneď po jej zistení, a to
niektorým z nasledovných spôsobov
uplatnenia:
osobne priamo na mieste poskytnutia služby u príslušne
zodpovedného pracovníka, ktorý zabezpečí
spísanie potvrdenia o uplatnení
reklamácie; alebo písomne doporučenou listovou zásielkou odoslanou
na adresu
našej spoločnosti.
Prevzatie a vybavenie reklamácie sa dokumentuje dokladom,
ktorý obdržíte od našej spoločnosti
(prípadne od príslušného pracovníka
priamo na mieste uplatnenia reklamácie).
Zodpovednosť za vady sa uplatňuje
jednostranným právnym úkonom, ktorým nám zákazník
bezodkladne vytkne
konkrétnu vadu a ktorým zároveň oznámi našej spoločnosti, aký konkrétny nárok
zo zodpovednosti za vady uplatňuje. Tieto nároky môže uplatňovať jednotlivo
alebo naraz. Nemôže
však zároveň uplatniť práva, ktoré sa navzájom vylučujú.
Spolu s uplatnením práv zo zodpovednosti
za vady môže zákazník uplatniť aj
právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré mu vznikli
v súvislosti s
uplatnením práva zo zodpovednosti za vady.
Pri uplatnení vád je klient
povinný predložiť našej spoločnosti doklad o zaplatení poskytnutej služby.
Naša spoločnosť vybaví uplatnenú reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do
troch pracovných dní.
Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné
posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však
nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po
uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo
o vadu, ktorú
nemožno odstrániť.
O vybavení reklamácie vydáme zákazníkovi písomný doklad
najneskôr do 30 dní od dátumu
uplatnenia reklamácie.
Ak nastanú okolnosti,
ktorých vznik, priebeh a následok nie je závislý na činnosti a postupe našej
spoločnosti, alebo nastanú okolnosti na strane zákazníka, na základe ktorých
úplne alebo sčasti
nevyužije objednané, zaplatené a našou spoločnosťou
zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi
nárok na úhradu alebo zľavu z ceny
týchto služieb. Naša spoločnosť nemôže niesť zodpovednosť za
škodu, ktorú
sama nezavinila a nezavinili ju ani jej dodávatelia služieb a škoda bola
spôsobená
klientovi treťou osobou, ktorá nie je spojená s poskytovaním pobytu
a služieb, alebo udalosťou, ktorej
nebolo možné zabrániť ani pri vynaložení
všetkého úsilia, alebo v dôsledku neobvyklých a
nepredvídateľných okolností.
Práva kupujúceho:
§ 622 Občianskeho
zákonníka
Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola
bezplatne, včas a riadne
odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez
zbytočného odkladu odstrániť. Ak vec nebola ešte
použitá, môže kupujúci
namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len
súčasti veci, výmenu súčasti. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady
vymeniť vadnú vec za
bezvadnú.
§ 623 Občianskeho zákonníka
(1) Ak ide o
vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať
ako
vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy
odstúpiť. Tie isté práva
prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné
vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné
vyskytnutie sa vady po oprave
alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
(2) Ak ide o iné neodstrániteľné
vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.